کاپیتان سپیدرود در واکنش به جشن صعود سپیدرود نوشت:شهر خسته من نیازی به عکس و دور افتخار و وعده ندارد

خرید بک لینک
رشت رویایی- سهیل حقشناس در صفحه ی اینستاگرام خود یادداشت کوتاهی با عنوان «به نام ما، به کام دیگران» منتشر کرد و در آن به حواشی مراسم جشن سپیدرود پرداخت.به گزارش رشت رویایی، کاپیتان تیم سپیدرود، در آخرین پست اینستاگرام خود، در یادداشتی انتقادی از وعده های توخالی مسئولین شهر، نوشت:«شهر خسته من نیازی به عکس و دور افتخار و وعده ندارد.این شهر پیر نیاز به مرد عمل دارد». در این یادداشت آمده است:«بنام ما، بکام دیگراندیروز چهارشنبه بیست اردیبهشت سال نود و شش روز جشن صعود سپیدرود بود.خیلی سعی کردم سکوت کنم اما وقتی به متن قضیه نگاه می کنم بی اختیار روزه سکوتم می شکند. نمی دانم باید گریه کرد یا خندید.با تشکر از هیئت فوتبال و سازمان ورزش و جوانان و چند تن از اعضای شورای شهر اگر قرار بود تشکری شود و دور افتخاری زده شود باید از اعضای داخل این قاب می شد. اول از مجموعه تیم فوتبال اعم از بازیکنان و کادر فنی. دوم از هواداران متعصب و سوم از افرادی که به هر دلیل و هر صورتی به تیم سپیدرود در بدترین لحظات کمک کردند. یادمان نمی رود وقتی جناب نظر محمدی برای گرفتن یک پاداش ده میلیون تومانی به ... اخبار اینستاگرامی...

ما را در سایت اخبار اینستاگرامی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: خنجی بازدید: 187 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 5:11

صفحه بندی