صدایش را نازک می کند و می پرسد: رحم اجاره ای می خواستی؟ برای خودت یا آشناهایت؟ می گویم: نه برای خودم. می گوید : بازار خراب است گفته باشم؛ از این ور عید قیمت ها بالاتر رفته...قیمت دستت هست دیگر؟! می گویم: بله اما هرچقدر کمتر باشد برایم بهتراست. می گوید: با شماره همراه ات به من تک زنگ بزن ؛کیس ها را برایت پیامک می کنم. پشت تلفن نمی شود راحت صحبت کرد...به گزارش سلامت نیوز، جام جم نوشت: حکایت این روزهای بازار اجاره رحم جایگزین درکشورمان در دو کلمه خلاصه می شود؛ زیرزمینی و داغ! بازاری که به مدد اینترنت و فضای مجازی طرفین معامله را خیلی راحت به هم می رساند و دیگر نیازی به صرف ساعت ها حضور اطراف کلینیک های ناباروری برای پیدا کردن واسطه ها نیست.حالا واسطه ها از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده اند و از امکانات تلگرام، اینستاگرام و آگهی های ریز و درشت اینترنتی برای جذب مشتری استفاده می کنند؛ دلال هایی که نبض بازار را در دست دارند ، برای اجاره رحم نرخ تعیین می کنند، قرارداد می نویسند و از آشفته بازار غیررسمی اجاره رحم، جیب هایشان را پر می کنند.این وسط نیاز جسمی و مالی دو طرف معامله ... اخبار اینستاگرامی...
ما را در سایت اخبار اینستاگرامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: خنجی بازدید: 143 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:13