صبا راد مجری برنامه به خانه برمی گردیم عکسی از دوچرخه سواری به همراه همسرش مانی رهنما در اینستاگرام منتشر کرد. نمناک/ صبا راد مجری محبوب برنامه به خانه برمی گردیم مدتی است که با مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ کشورمان ازدواج کرده است. این مجری تلویزیون با انتشار یک عکس از دوچرخه سواری خودش و مانی رهنما در چیتگر خبر داد.بیا مثل کاندیداها مناظره کنیم....من بگویم دوستت دارم و تو هی حاشا کن! من اما با تو کنار می آیم ...اگر دولت آغوش شوی...مدتی قبل با وجود شایعات فراوان درباره ازدواج مانی رهنما با صبا راد این خبر را مانی رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرامش تایید کرد. /161688/ اخبار اینستاگرامی...
ما را در سایت اخبار اینستاگرامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: خنجی بازدید: 135 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:13